Mystery Guest

Met het inzetten van een Mystery guest krijgt u inzicht op uw gastenbeleving van begin tot einde. Het is een ideaal instrument om het team te motiveren en ontwikkelen. Door periodieke bezoeken te laten uitvoeren kunt u tevens de resultaten en voortgang zien.
Samen met u, zullen we vooraf een onderzoek ontwikkelen wat aan sluit op uw visie. We hebben een standaard vragenlijst voor onze Mystery guest, hierin worden onderwerpen behandeld zoals gastheerschap, bierbehandeling en actieve verkoop. Deze kan naar wens worden aangepast.
Onze Mystery guest is getraind om scherp en objectief te observeren. Ze letten ook op de minder opvallende details die van belang kunnen zijn voor de gastenbeleving.
Zowel positieve ervaringen als eventuele verbeterpunten komen met dit bezoek aan het licht.
U krijgt een uitgebreid rapport waarin staat beschreven wat de bevindingen zijn, zodat u dit aan het team kan terugkoppelen en kan motiveren.
Dus als u wilt weten hoe uw gasten het verblijf echt beleeft dan is het bezoek van een mystery guest iets voor u! Hierdoor zal uw inzicht, kwaliteit en omzet uiteindelijk groeien.